Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

Politica de Retur

   Cump─âr─âtorul poate renun┼úa la produsele achizi┼úionate din magazinul online GREENO.RO, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(i art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.


Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.  


Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii GREENO.RO  de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.


Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur  cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui de catre comparator.


Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.



Returul produselor se poate face prin curier sau venind direct la sediul GREENO.RO, dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra.


In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.


Va rugam ca in momentul expedierii sau cand va prezentati la sediul NOSTRU , coletul sa contina urmatoarele documente/date:


 1. Copie dupa factura


 2. Certificatul de garantie al produsului in original


In cazul livr─ârii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul VAnz─âtorului In maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dac─â produsul nu mai este pe stoc, Cump─âr─âtorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integral─â a contravalorii.


Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la recepţia lor


Dac─â produsul primit se dovedeste nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiv─â - ridicarea de la sediul Vanz─âtorului sau receptia prin curier . Cump─âr─âtorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Dac─â produsul nu mai este pe stoc, Cump─âr─âtorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.